tirsdag 1. januar 2013

Godt nytt år!!

Godt nytt år alle sammen :-) Jeg får begynne det nye året med å legge ut bilder av det jeg laget til julestaffeten på Scrapping.no

Så kan jeg jo bare håpe at jeg blir flinkere til å oppdatere bloggen min i året som kommer :-)

Her var mitt første bidrag i stafetten. Julekortet skulle gå i brunfarger (om jeg ikke husker feil).

Her var oppgave to, da skulle jeg lage en gavepose. Denne kom faktisk til finalen!! Det var veldig gøy, og veldig uventet!! :-)


Her er oppgave tre og fire. Husker ikke akkurat hva oppgaven gikk ut på, men det nederste kortet skulle vi følge en skisse. Tror oppgave tre var lag på lag :-)

I oppgave fem skulle vi bli inspirert av et bilde. Jeg lagde denne stjerneboksen etter en mal jeg fant i et Magnolia Ink blad. Det var ikke veldig enkelt... :-)

Et råååsa julekort, her var oppgaven at det skulle være snøfnugg på tror jeg :-) Skikkelig god hukommelse for tida... :-S

Oppgave 7 og jeg skulle laget et grønt julekort. Inspirert av de flotte sløyfene til Yasmine, så jeg måtte jo prøve meg på en selv også :-)

Mitt siste bidrag i stafetten. Her kunne vi lage hva vi ville. Så da ble det en gavepose i CS-stil.

Takk for at du ser!







2 kommentarer:

Elizabeth sa...

Her var det mye flott, Tina! Nydelig alt sammen, men jeg likte særlig godt lag på lag kortet og stjerneboksen. Virkelig flott! Klem; Elizabeth

~Kjersti~ sa...

SÅ mye lekkert på et sted! Du er GOD!